måndag 5 september 2011

Ny butik på Etsy!

Har tyvärr inte fått så mycket tecknat (eller målat) sedan jag lyckades dra på mig värk och domningar i tecknarhanden i juli. Detta som oundvikligt resultat av bokstavligt slitande och släpande av tunga väskor och arbetsmaterial under åratal av ständigt flyttande och resande. Samt troligtvis alltför många timmars knåpande med tänger, sax och lim under försommaren. Jag fick nämligen för mig att producera "merchandise" i form av handgjorda smycken med motiv av mina seriefigurer och konstverk. Resultaten kommer i varje fall att finnas tillgängliga på Etsy genom länken i kategorin "shop" här i bloggen. Än så länge ser där minst lika glest ut som bland mina inlägg här, men det kommer att fyllas på eftersom med konsttryck, knappar/buttons samt förstås mer smycken.

Smakprov nedan!





2 kommentarer:

  1. Oh! Broschen var grymt cool!

    SvaraRadera
  2. Tackar! Med betoning på GRYMT ;-)(bilden är ju som i varje fall du vet ett fantasiporträtt på en viss ungersk grevinna).

    SvaraRadera